10/02/2011

kirppari löydöt

_MG_5394

Love & Rockets

8 kommenttia:

  1. iiiihania löytöjä! mä haluun noi kaikki :-D toi mekko on rakkautta! missä kirppiksel olit, valtterissa?

    VastaaPoista
  2. aaivan ihania löytöjä! Varsinki toi mekko:)

    VastaaPoista
  3. ida: joo valtterissa kävin :) mäki tykkään tosta mekosta ihan tosi paljon, mut se on vaa vähä iso :(

    jassu: tack ! :) Mekko on ihan rakkautta, sitä pitäis vaa vähän kavennella ..

    VastaaPoista
  4. voi että kun oot löytäny kaikkee kivaa ! oon kattonukki tota mekkoo spiritis mut oli vähän liian kallis mulle : (

    VastaaPoista
  5. mäki olin kattonu tosi pitkää ! mut nyt lähti 5 eurolla ja oon ihan super ilonen :)

    VastaaPoista
  6. sulla on tosi ihana ja pirtee bloogi! jään seurailemaan ;))

    VastaaPoista
  7. mäki katoin sillon tota mekkoo siel :D

    VastaaPoista