10/22/2011

satumetsässä

IMG_5124IMG_5165

-Ben Harper - forever

Tossa on pari muutama viikko sitten räpsästyä kuvaa.  Kuten varmaa huomaatte, en ikinä lopeta tätä ulkoasun muokkausta. Nyt täää tosin alkaa jo lähennellä sitä mitä mulla alunperin oli mielessä :)
Eilen olin Pihlan kans Karinilla viettämässä vähän tyttöjen iltaa ja mutustamassa piparkakkutaikinaa ! Kävin myös sittarista hakemassa frendien 4 tuottiksen ja oon jo ihan koukussa. Frendeihin ei kyllästy ikinä ! Rakastan tälläsiä syksyiltoja ku voi istua villapaita päällä ja juoda teetä ja kattella frendejä koneelta. Ok, saattaa olla etten ikinä oikeesti pidä sitä villapaitaa ja juo teetä samaanaikaan, mut ainaki frendit on ihania  :D
Ei mulla tässä hirveesti oo asiaa, oon kohta lähössä Saralle viettämää iltaa. Eka tosin pitäis selviytyä vaatekriisistä. Että mä vihaan sitä ettei koko vaatekaapista löydy yhtään kivaa vaatetta...

5 kommenttia:

  1. oon rakastunu sun villapaitaan<3

    VastaaPoista
  2. jenni senkin sopoliini :--)

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia ja ihana tää ulkoasu!! :-)

    VastaaPoista
  4. Elina: jea kiitos :D

    Nora: ite oooooooot norppaseni :)

    Sara: kiiitos x 1000 :)

    VastaaPoista
  5. awws mikä villapaita
    J

    VastaaPoista