10/19/2011

väsymystä

_MG_1346_MG_1296_MG_1453


Sara tuli eilen takasin pariisista ja eii vitsi että tuli ikävä sinne niitä juttuja kuunnellessa ! Oon nyt vaan selaillu läpi noita viimekesän kuvia ja kuunnellu ranskalaista musaa :)
Viimepäivät on menny pienen väsytyksen ja vitutuksen merkeissä. Vitutus johtuu väsymyksestä ja väsymys siitä että myin mun sängyn viikonloppuna, enkä tietenkää tajunnu ettei mulla oo uutta sen tilalle.  Patjalla nukkumisen seurauksena on väsymystä ja myrtsäystä. Kouluunpaluu kivan syysloman jälkeen ei oo ollu mikää maailman ihanin asia. Mun kamera sairastaa edelleen. Kaapissa ei oo ruokaa. Oon nukkunu kahtena päivänä peräkkäin pommiin ja noi meijän koulun natsisäännöt hajottaa pään...
Ja kamerasta vielä sen verran, ettei sitä vielä ainakaan olla korjattu. Isukki ei jaksa kaivaa mistään mahdollisia takuupapereita ja oon ihan hermoromahduksen partaalla. Luvassa siis vanhoja kuvia ja ehkä jonkinlaista musapostausta.. ? En osaa pitää blogia ilman kuvia, help me !

Iloinen jenni kiittää ja kuittaa

9 kommenttia:

  1. sulla on toosi kiva blogi! :) harmi toi kamera ;(

    VastaaPoista
  2. toivon mukaan kameras saa hoitoa pian!! nää kuvat on ihania, haluaisin käydä pariisissa ihan sairaasti :)

    VastaaPoista
  3. voi että haluun pariisiin(=

    VastaaPoista
  4. annika: kiiitoksia :)

    Riikka: joo sitä mieki toivon.. Oi kannattaa todellakin mennä, se kaupunki ylittää kaikki odotukset.. ahhh :)

    Viivi: voii kannattaa mennä ! Se on ehdottomasti ihanin paikka missä oon ikinä käyny !

    VastaaPoista
  5. Voi mullaki jo ikävä Pariisin menoa :(

    ja eiffeliä...

    VastaaPoista
  6. Sul on ihana blogi ja täs postaukses on aivan ihania kuvia, mut haluisin kysyy et miten oot saanu ton pystysuoraan otetun kuvan noihin samoihin mittoihin ku noi vaakakuvat, uknow? kiitti jos vastaisit ! =)

    VastaaPoista
  7. pistin sen kuvan sellasena jättikokosena, ja pienensin leveyttää samanlevyseks ko noi muut kuvat. Sitte vaa sitä pituutta otin pois yhtä paljon :) toivottavasti älysit :D

    VastaaPoista
  8. miten pystyit sit pienentään sitä O:: ...

    VastaaPoista
  9. muutat niitä lukuja =)

    VastaaPoista