11/03/2011

movies

Istun tässä kipeenä kotona. Tuli mieleen, että voisin kertoa teille yhestä mun lemppariasiasta maailmassa, nimittäin leffoista. Rakastan leffoja yli kaiken ja voisin kattoa niitä vaikka kuinka pitkään.  Tästä johtuen mä oikeestaan nään koko mun elämän leffana. Kuulen mun pään sisällä just oikeenlaisen musiikin jokaiseen päivän hetkeen ja usein kattelen elämääni ulkopuolisen silmistä...
Saattaa kuulostaa vähän jännältä joo.. Mut tässä ois pari mun lemppari leffaa...
huom, nää ei välttämättä oo parhaita leffoja mitä oon nähny, näihin vaa liittyy parhaat muistot



ei oo mitään söpömpää ku wall-e. ihan totta






ja all time favourite Leijona Kuningas. tää on ihan ehdottomasti mun lempileffa ikinä.

6 kommenttia:

  1. Oi Moulin Rouge on kyllä aivan mieletön elokuva! Mulla kulkee lähestulkoon koko elokuvan ajan kylmänväreet pitkin selkää ja lopussa on tietty pakko tirauttaa pari kyyneltäkin:-)

    http://annidiary.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. jep, ihan mieletttömän hieno ! ne musat on niiin upeita aah <3

    VastaaPoista
  3. Anonyymi3/11/11

    RAKASTAN LEIJONAKUNINGASTA <3 mut tiesit sen jo varmaan. :DD

    Rihkupihku

    VastaaPoista
  4. toi wall-e on kyll paras ;))

    VastaaPoista
  5. ripsu: i know u do :D ei oo mitään parempaa ku leijonakuningas ! mufasa <3

    Annika: niin on ! tulee aina nii hyvä mieli ku sen kattoo :D

    VastaaPoista
  6. Ois haaaaaste täällä näin:

    http://onmyway-ilona.blogspot.com/

    :)

    VastaaPoista