12/18/2011

joulu ihanin

1 01116 02920 01711 030

rajaton- joululaulu

Perjantaina oli mun vanhan koulun perinteinen joulukonsertti ja voi vitsi tuli kaikki ihanat muistot mieleen ku pääs lauleskelemaan niitä tuttuja lauluja. Kaikki oli jotenki ihan samanlaista ku ennen, ja tuttujen  ihmisten näkeminen pitkästä aikaa on yks parhaista asioista. 
Tossa oli sitte parit kuvat viime joululta, ja yritän tässä kovasti palauttaa taas mieleen että miks ihmeessä mä värjäsin punaset hiukset pois.. Kaukasesti muistan että siihen oli hyvä syy...
Mut kylläpä mäki oon muuttunu vuodessa. Se on hassua, miten yhessä vuodessa voi mielipiteet muuttua. Ihan uudet asiat on elämässä tärkeitä ja vanhat tuntuu mitättömiltä.

En varmaa ennen joulua tuu tänne enää mitään pistelee, joten halusin vaan toivottaa kaikille rentouttavaa joulua :)

.

8 kommenttia:

  1. kivoja kuvia! söpöt villasukat :)

    VastaaPoista
  2. ihanan joulusia kuvia!! ♥

    VastaaPoista
  3. tää on niiiiin lempiblogi :-)

    VastaaPoista
  4. kiitos kaikille kertaa tuhat :) !!

    VastaaPoista
  5. vitsit mulla ei oo yhtään joulufiilis vieläkää! :D ja ihania kuvia as usual♥

    VastaaPoista
  6. voi vitsi ei mullakaa ! ok, tää postaus kertoo vähä muuta mut.. Mua ärsyttää ku oon oikeesti super jouluihminen ja nyt ei oo mitää fiilistä. Must on ihanaa et tulee joulu ja katon kaikkii jouluvaloi iha kikseis mut se fiilis ei kuitenkaa oo tavottanu mua.. :D kiiitos :)

    VastaaPoista
  7. voi kiitos :) ja samoin sulle !

    VastaaPoista