1/22/2012

Just because I´m losing doesn´t mean I´m lost

IMG_0988IMG_0848IMG_0916IMG_1010IMG_0960IMG_0877IMG_1029


Nyyh mun koululaukku hajos yks päivä, joten kipitin suorinta tietä hakemaan uutta. No eipä tietenkää löytyny. Laukkujen ostaminen on ehkä maailman vaikeinta, en osaa käyttää niitä eikä mikää oikee tunnu sopivan mulle. Nooh, muutaman tuskastuneen tunnin jälkeen löysin sitte repun (eka kuva). Must toi on ihan ältsin hieno, ongelmana vaa etten osaa käyttää sitä. Reppu selässä mulle tulee väistämättä Nuuskamuikkus-fiilis, varsinki ku mul on vihree takki. Toivottavasti mä pääsen tän oudon vaiheen yli, reput on nii hienoi.  Nii ja huomatkaa kans noi H&M wannabe- nahkashortsit :)

Mul on ollu ehkä maailman rennoin viikonloppu. Oon vaa maannu peittojen alla kermavaahtokaakao sylissä ja hömppäleffat on pyöriny nonstoppina. Joka päivä on joululoman jälkee ollu jotai menoa ja meininkiä, joten tälläne nollaus hetki on ollu just sitä mitä tartten. Univelatki oon saanu jotenki nukuttua pois.. Eipä mulla muuta, kouluhommat alkaa taas kasautua päälle.

.

13 kommenttia:

  1. Oi Jenski!! Oot taas niin nätskänä!! <3 :))

    VastaaPoista
  2. Oi Jenski!! Oot taas niin nätskänä!! <3 :))

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia ja kaunis sinä!

    VastaaPoista
  4. oii ku yli-ihana reppu! mäki oon funtsinu et pitäis alkaa käyttää reppuu, en kyl haluis käyttää mun dakine-reppuu joka on aika pieni :-D mistä ostit tuon repun muute? :)

    VastaaPoista
  5. ihana reppu! ja oot kaunis:-)

    VastaaPoista
  6. Rihuna: Kiitti ripukka x 2 :D

    Kerttuli: kiitos miljoonasti :)

    Elina: ah dakine reput on nostalgisia :D ostin sen Aleksi 13sta

    Emilia: Kiitos hirveesti :)

    VastaaPoista
  7. Mä niiiin tahtoisin näyttää sulta !

    VastaaPoista
  8. vautsi mitä kuvia!

    VastaaPoista
  9. MONIKA: ok kiitos :D en suosittele :D

    jenna: Kiitos ihana :)

    VastaaPoista
  10. WAU! tosi lyhkäsessä ajassa tää blogi ja sinä ootte muuttunut kauniimmaksi :)
    Keep on going girl !

    VastaaPoista
  11. oon ekaa kertaa täällä blogissa ja mun reaktio ääneen ku näin nää kuvat OOOOI :D

    VastaaPoista
  12. Such a beautiful outfit!
    You've got a new reader. :)

    VastaaPoista