1/28/2012

Money, it´s a crime

IMG_1101IMG_1111IMG_1094


Meinasin tippua tuolilta ko avasin koneen ja huomasin että lukioita on tupsahtanu melkei sata lisää ! Kiitokset siitä kuuluu tietysti Iidalle :)  Eli tervetuloa vaan kaikille uusille !

Mulla on ollu tosi sekava viikko ja nyt ku mietin ni en yhtää muista mitä on tapahtunu. Tän päivän oon penkonu iskän levykokoelmia ja rakastunu noihin vanhoihin kansikuviin. Ja oon fiilistelly Pink Floydii. Ja yrittäny lukee kokeisiin, mikä taitaa jäädäki yritykseks... Nyt alkaa tulla nälkä.


Kävin eilen hakemassa mun wanhojen mekon. Pistin sen kotona päälle ja ensitöiks astuin helman päälle. Se on liian pitkä. En jaksa enää uutta stressiä ton lyhennyttämisestä. HUOH. Muuten se on kyllä aika lailla täydellinen, enkä voinu vastustaa pientä sneak peakkii ;)

IMG_1072

10 kommenttia:

  1. Henna28/1/12

    Löysin itseasiassa vasta tänään blogisi ja olen oikein kovasti tyksinyt. =) Todella hyvän laatuisia kuvia olet ottanut ja olet itsekin aivan ihana/kaunis. Tuosta söpöstä hatusta, joka mm. ekassa kuvassa nähdään.. Mistäs olet sen hankkinut?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi28/1/12

    ihana mekko! :) oon etiskelly tommosta hattua ikuisuuden enkä oo löytäny mistään ja oih saako kysyä mistä tuo ihana yksilö on? :-)

    VastaaPoista
  3. Henna: kiva kuulla että tykkäät :) Monkista kävin hatun ostamassa..

    Ano: kiitos, se on monkista ja niitä on iha miljoonasti erivärisiä ! suosittelen ;)

    VastaaPoista
  4. noi mekon yksityiskohdat näyttää ihanilta niinkun koko mekko vaikkei sitä kokonaan nää.
    ja toi eka kuva on nii täydellinen :)


    http://onmyway-ilona.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Voi että miten tykästyinkään tohon tokaan kuvaan!

    VastaaPoista
  6. Ilona: kiitos, joo mäki tykkään mekosta tosi paljon :)

    Linda: kiitos ihana :)

    VastaaPoista
  7. superkauniin näkönen toi sun wanhojen mekko!! toi väri on tosi upea :)

    VastaaPoista
  8. symppis hattu ja voooi ku mua harmittaa etten naa teian vanhoja.. mut paljon kuvia please! kaveria ei saa unohtaa! :-)

    VastaaPoista
  9. Ai siin sun mekos on viel tollasii kirjailuja, ihana! kohta saadaanki tanssahdella meiän mekkoset päällä iiiiiiik mietippä sitä jenu! :))

    VastaaPoista
  10. kiitos riikka :)

    Voi kuule norppa oon satavarma että kohta kaikki blogit ja facebook täyttyy wanhojen kuvista :D

    Sara: didididi jänskättää :)

    VastaaPoista