2/09/2012

huomenta vaan kaikille

IMG_1418IMG_1455

Wuhuu tykkään tästä meijän koulun nollatoleranssi jutusta myöhästymisten suhteen. Jos myöhästyt minuutin, et pääse enää tunnille. Noh, tää sääntö vaa kehottaa ihmisiä lintsaamaa jos vähänki bussista myöhästyy. Eli, tässä mä nyt istun ja tulin pistämään pari kuvaa tänne.
Ostin uffista tollasen katu-uskottavan iron maiden paidan josta leikkelin sit hihat pois. Mä niin rakastan vanhoja ja kuluneita bändipaitoja. ah.  Tänää on sitte vuorossa taas vanhojen treenejä viiteen asti, apua vanhat on jo viikon päästä (ja mun synttärit kans) !! Mä en voi uskoo miten aika menee näi nopeesti..

toi prodigyb biisi pelottaa mua..

4 kommenttia:

  1. Anonyymi9/2/12

    meil on kans toi sama myöhästymiskäytäntö ja se ottaa nii päähän jos tuut just jotai minuutin myöhäs!

    VastaaPoista
  2. luojan kiitos meillä ei ollu tollasta sääntöä, mulla ois ainakin jääny aikoinaan lukio käymättä :-D

    VastaaPoista
  3. Ano: JOOOO meille tuli tää vasta tänä vuonna, ihan perseestä koko homma.

    Milla: Välillä tekis mieli repii hiukset päästä tän säännön kanssa..

    VastaaPoista
  4. Your outfit is great!!

    VastaaPoista