4/02/2012

pikkunoitia ja koeviikkomasennus

IMG_2613
IMG_2637IMG_1823

Viikonlopusta selvittiin kunnialla, pari mustelmaa ja puhelimeen puk koodit. Perjantai ilta oli onneks rauhallinen, käytiin Saran kanssa leffassa katsastamassa Nälkäpeli. Ihan muksa leffa, ei mikää huippu, mutta ihan kattomisen arvonen. Lauantaina synttäreitä synttäreiden perään, hauskat muistot jäi illasta ja yöstä.
Eilen yritin sitte muka lukee enkun kokeisiin, mut ei siitä oikee mitää tullu. Sen sijaan olin ihan kikseissä noista pikkunoidista joita ovella ravas. On ne kyllä ihania.
Koeviikkooki alkaa olla purkissa, huomiseen YH kokeeseen ku vielä jaksais panostaa. Mun kiinnostus koulunkäyntiin on kyllä tippunu nollaan viimesen kuukauden aikana. En tiiä mitä on tapahtunu, ei mua ennenkää oo hirveesti kiinnostanu, mut nyt ei sitte yhtään. Kyl mä koulussa jaksan käydä, mut töiden tekeminen ei innosta... Koeviikko on ollu aika tuskaa, ehkä tää tästä, seuraava jakso on rento.....



10 kommenttia:

  1. Rakastuin sun hiuksiin. TÄYDELLISET. Sain just sopivan inspiraation, ois 3 päivän päästä tarkotus sanoa punaselle paipai ja värjätä blondiksi. Onnea, oot mun uusin hiusmalli!

    VastaaPoista
  2. Ihana villapaita! :--)

    VastaaPoista
  3. Anni: voi vitsi kiitos ! hehe iteki vuos sitte värjäsin noi punaset pois, onnea vaan urakalle :)

    noora: kiitän !

    VastaaPoista
  4. AAAAA sulla on aivan IHANA blogi !! :-)
    käy kurkkaa munki?
    http://hands-are-silent.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Anonyymi6/4/12

    missä kaupungissa asut? :-)

    VastaaPoista
  6. oi sulla on ihana blogi! heti kun löysin tän mun oli pakko selata kaikki postaukset loppuun asti :-)

    VastaaPoista
  7. Tea: kiitos, juu kävin ;)

    Ano: Helsingissähän minä (=

    venla: voi kiitos ihana :)

    VastaaPoista
  8. sulla on aina niin kivoja kuvia :)

    http://justanotherday-julia.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Anonyymi8/4/12

    Sun blogissa on ihan sikahienoja kuvia!!! =) Millanen kamera sulla on? Btw, blogi on muutenkin tosi ihana!

    VastaaPoista
  10. kiitos julia :)

    Ano: voi kiitos, kuvailen canonin eos 600D llä :)

    VastaaPoista