5/14/2012

And now that it's gone it's like it wasn't there at all

IMG_3433
IMG_2701
IMG_3413

En oo koskaan tykänny lukemisesta. Oon maailman hitain lukemaan, enkä jaksa keskittyä mihinkään kirjaan yhellä kertaa kymmentä sivua kauempaa. Tänä keväänä oon jotenki alkanu lukea enemmän ja äsken huomasin että oon lukenu jopa 5 kirjaa tän kevään aikana ( se on mulle paljon se ).  Ajattelin, että kesällä voisin vaikka lukea.
Oon laiskistunu viimesen kahen kuukauden aikana ihan älyttömästi, en saa aikaseks enää yhtään mitään. Nytki mulla on 4 koulutyötä tekemättä, tänään en jaksa ees ajatella niitä. Ylppäreihin pitäis ilmottautua. Koeviikko starttaa kohta. Pitäis mennä passikuvaan. Pitäis varata teoriakoe ajokorttia varten. Pitäis käyä lenkillä... Onneks kesä alkaa kohta.

IMG_3452

Oon rakastunu näihin kenkiin. En taida ottaa näitä ikinä pois jalasta. Silti toivoisin vielä samanlaisia mustina. Ehkä mä säästän.. En enää muista millasia vaatteita kesällä käytetään. Tai keväällä....
Huomasin tänään, että mun iPod on täynnä musaa jota en ikinä kuuntele. Päätin, et kuuntelen nyt pelkästään sellasta vähän vieraampaa musaa. Oon kyllästyny kaikkeen. Vois mennä kirjastoon hakemaa uusia levyjä. Paitsi että oon sinnekki velkaa 15 euroo ja lainausoikeus meni. Huhhuh elämä vie liikaa rahaa. Voisin myös ostaa uusia levyjä. Ainii ja pitäis ostaa liput SMGn keikalle tavastialle....

.

5 kommenttia:

  1. Death Cab for Cutie on kyl niin ihana! Kauniita kuvia =)

    VastaaPoista
  2. I really like your pictures. *

    VastaaPoista
  3. aaivan ihania kuvia ! :-)
    sun blogi on kyllä älyttömän kiva.

    VastaaPoista
  4. death cab for cutie♥ ja mäkin aion yrittää lukea kesällä, laitoin Goodreadsiin tavoitteeksi 40 kirjaa vuoden aikana mut saa nyt nähdä haha :-D

    VastaaPoista