10/19/2012

t-y-l-s-ä-ä

IMG_3153IMG_3403

Ah mikä ihana tapa viettää lomaa. Täällä mä makaan kuumeessa perjantai-iltana. Okei, ehkä ei ois kannattanu lähteä ulos keskiviikkona ku selvästi tunsin et tauti on iskemässä. Oma vika.
Kotona hengailu on jotenki tosi turhauttavaa, miks en osaa enää nauttia siitä ? Oon jo kattonu kaikki maholliset videot mitä kotoa löytyy, oon lukenu, oon nukkunu, oon ladannu vihdoin spotifyn, oon siivonnu, oon tutkinu mun uusia verhoja, oon tehny ruokaa... Huoh. Eiks kipeenä pitäis hyvällä omatunnolla olla tekemättä yhtään mitään ?

PEEÄS.
Ajattelin, nyt ku tää blogi tosiaan on täyttäny vuoden, että jos teillä ois jottain postaus toivomuksia ... ?
.

4 kommenttia:

  1. Anonyymi20/10/12

    Tee huonepostaus vaiks videolla, tai ihan kuvin? :D tai sit vaa jotai höpöttely videoo:DD

    VastaaPoista
  2. ihana toi kangaskassi ! : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Anonymous: Itseasiassa tää mun 3 vuoden huoneremppaprojekti on tulossa jonkinlaiseen välipisteeseen ja voisin hyvin toteuttaa tälläsen ! kiitti vinkistä :)

    Ansma: joo munki ehdoton lemppari lontoon tuliaisista !

    VastaaPoista
  4. ihana porokassi!! :) Mitään erityispostaustoivomuksia mulla ei oo, kuhan vaan postailet niin jeees (Y)

    VastaaPoista