1/13/2013

And I woke up when I saw the sun

IMG_6151IMG_5078

Tollanen tipu muutti mun verhotangolle. Eka kerta ku oon ostanu mitään stockan jouluosastolta. Viikonloppu on ollu ihan mielenkiintonen. Spontaaneja juttuja ja kiire leipomaan kakkua. En koskaan päässyt leipomaan sitä kakkua. Sen sijaan pääsin seikkailemaan yöllä -17 asteen pakkaseen. Seikkailua edelsi kaverin tuparit ja mieletön muuttokuume. Oon niin kyllästyny meininkiin täällä kotona, haluisin vaan oman pikku kämpän ja rauhaa. Tää päivä on ollu aikalailla odotukset ylittävä. Hyvin siis sujuu, huomenna jatkuu koulu, ei millään jaksais. Noh, enää pari viikkoa.
.

4 kommenttia:

  1. Anonyymi16/1/13

    Minkälainen malli sulla tässä blogissa on?

    VastaaPoista
  2. apua.. hmm se on muistaakseni joku noista vanhoista, mut oon muokannu sitä koodia aika paljon, ettei se näytä enää samalta. Anteeks kauheesti, tein tän ulkoasun yli vuos sitte enkä oo sitä juurikaan siitä muokkaillut, nii en muista mitä oon sillon valinnu

    VastaaPoista
  3. Anonyymi16/1/13

    Ethän muista yhtään miten poistit bannerin?

    VastaaPoista
  4. http://www.bloggerihakkeri.net/2010/02/kuinka-poistaa-navigointipalkki-navbar.html

    noilla ohjeilla muistaakseni =)

    VastaaPoista