4/11/2013

oota vaan, jotain karmeaa tapahtuu

IMG_6277
vanha kuva, teksti näytti orvolta yksin
Long time no see. Tää tauko ei oo ollu mun vika, ei oikeesti. Universumi tai joku muu elämää suurempi voima on selvästi tätä blogia vastaan. Aina ku vähänki innostun kuvaamisesta, kirjottamisesta tai ylipäätään mistään bloggaamiseen liittyvästä, tapahtuu jotain. Syksyllä innostuin kuvailemaan ja kappas, objektiivi hajos seuraavalla viikolla. Kuukausi (tai pari) sitten opin vihdoin elämään hajonneen objektiivin kanssa mutta hupsis, tietokone sano itsensä irti. Siinä vaiheessa vähän ärsytti. Kameralla oli ainakin muutama julkaisukelpoinen kuva. Tänään mulla välähti: mähän voin siirtää kuvat isukin koneelle! Tässähän on vielä mun uskollinen kuvanmuokkausohjelma asennettuna. Mahtavaa. Saan kuvat muokattua.. Seuraavaks kone kieltäytyy lataamasta kuvia bloggeriin. Ei flickrin kautta eikä minkään muunkaan. Seurauksena vitutuksen multihuipentuma.
Ehkä mä saan tässä joku päivä kiikutettua mun koneen lääkäriin. Toivotaan ainaki. Mun huoneesta kyllä puuttuu jotain ku mahdollisuus musan kuunteluun on viety.
Tavallaan mulla ois nyt kauheesti kerrottavaa. On mielettömän vaikeeta miettiä kuukauden tapahtumia ja päättää mistä alottais. Mun aivoja väsyttää opiskelun jäljiltä niin paljon että taidan jättää kaiken pohtimisen myöhemmäksi ja kertoa kaikesta sitten joskus. Todennäköisesti täällä ei niitä tarinoita tulla näkemään, mut mä yritän.
Kuulin äsken TVstä että kevät alkaa.
.

2 kommenttia:

  1. Mikä malli sun blogissa on? :) ihana postaus

    VastaaPoista
  2. Hmm paha kysymys siitä on melkeen kaks vuotta ku oon tätä mallia valinnu .. Höh nyt täytyy myöntää etten muista! Luultavasti alotin jostain perus mallista ja siitä sitte lähin muokkailemaan ! Sori etten osaa tän enempää vastata

    VastaaPoista