11/23/2013

scratch your name into the clouds

IMG_7785 Muuttoon on enää viikko. Pakkasin jouluvalot ja valokuvat. Nyt mun huone näyttää orvolta, kylmältä ja yksinäiseltä. Outo fiilis, oon odottanu muuttoa jo monta vuotta ja nyt se on viikon päästä. En oikeen osaa suhtautua koko asiaan. Ainakin voin heittää hyvästit tunnin pituiselle koulumatkalle. Vihdoinkin.
En oo millään ehtinyt/jaksanut raahata kameraa mukana ja kuvasaldo on kyllä viimeaikoina ollut sen mukaista. Anteeks, mä yritän parantaa. Hyvää viikonloppua (:

ps. jihuu sain vihdoin valkoisen youtube-palkin toimimaan !!
.

3 kommenttia:

  1. sun blogis on kyllä kaikessa yksinkertaisuudessaan yks mun lemppareista :) ois kiva nähä sun kasvokuvia enemmän ku oot tosi kaunis ja sun hiukset on ihanat!

    VastaaPoista
  2. sun blogi on kaikessa yksinkertasuudessaan niin ihana !

    VastaaPoista
  3. Kiitos Anni :) jooo tiedän, oon vaan maailman huonoin olemaan kameran edessä eikä mulla oikeen oo ketään kuvaajaa :(

    laura: voii kiitos (:

    VastaaPoista