2/18/2014

Birthday Girl

IMG_8331 Täällä mä istun ja syön eilistä synttärikakkua. Hassua, nyt ne mun teinivuodet on ohi. Eilen tuli täyteen 20 vuotta. Ei tää nyt oikeestaan tunnukaan niin erikoiselta. Erikoiselta tuntuu se, että mun pikkuveli täyttää 18 vuotta. Perjantaina olin kattomassa ku se valssas wanhojen tansseissa. Mitä ihmettä, sehän on mua jo reippaasti yli päätä pitempi ja näyttää jo ihan mieheltä. Mä puolestani kuuntelen täällä kikseissä mun 20 vee synttärilahjalveyä. Robinin Boom Kah ja oikein deluxe edition haha..

3 kommenttia:

  1. Anonyymi18/2/14

    voin komppaa täysin sun tuntemukset haha! itekään en voi tajuta miten mun pikkuveljen wanhat on jo ohi, ku tuntuu et omistakaa ei olis niin paljon aikaa!

    VastaaPoista
  2. samanikästä sisaruspolvea! kauhistelen kanssa, kun omat veljet täyttää alle kuukauden päästä 18v. oma 20v tuntuu siihen nähden ihan mitättömältä :-D

    niin, ja onnea myöhässä! :-)

    VastaaPoista
  3. anoymous: JOoo ihan hullua !

    Sonja:kiitos (: Joo sama munki veli täyttää ihan kohta ! niin hassua...

    VastaaPoista