4/15/2014

Mikset kiinni pidä lujempaa? Voisin potkii vielä kovempaa

IMG_8371
IMG_8393

Muutama kuva ja mun elämän tänhetkinen teemabiisi, vähän huonolaatuisena tosin.Kaikki on oikeestaan aika sekasin, mutta mä päätin ettei kiinnosta. Mun tekee mieli tehdä kaikki just niinku ite haluan. Haluisin alottaa päivät skumpalla ja kuunnella PMMP:tä täysillä läpi yön. Toisaalta, mikä mua estää? Ehkä ne naapurit yöllä. Ja hitto taas on joka keväinen "yhyy mulla ei oo mitään kevät vaatteita" -fiilis. Mut hei ei se mitään, elämä on kivaa.
.

5 kommenttia:

  1. Oon kuullu ja lukenu sun blogia enneminki, mut nyt vasta rakastuin kun löysin tän uudestaan. Sun kuvat on täydellisiä ja toivon vaan että postailisit enemmän. Keep going girl<3

    Http://pinjafin.blogspot.fi/ käy kertoo munki blogista jotai kommenttii :-)

    VastaaPoista
  2. ihana blogi, jään seuraamaan! :-)

    VastaaPoista
  3. ISO kiitos molemmille =) !!

    VastaaPoista
  4. sulla on aivan ihana blogi !! söpöt otsikot ja kuvat ja tekstit ja ah, sait uuden lukijan :>

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos, piristit mun iltaa (: !

    VastaaPoista