6/06/2014

Home, let me come home

IMG_4044
IMG_8655

Heissan. Miksi, oi miksi mä ajattelin että olis hyvä idea tehä opintoja eteenpäin kesällä? Täällä mä tuskastelen yhden (tai oikeastaan kahden) esseen kanssa vaikka ulkona on ihana lämpö.. Oon siirtäny tätä alottamista ikuisuuden ja nyt huomasin ettei se esseen aihe ollutkaan niin vaativa hehheh..
Ja voi hitsi, mä sain tänään uuden kämppiksen! Mun vakkarikämppis (öö?) lähti kuukaudeks reissaa Ranskaan ja seuraavan kuukauden täällä asustelee yks tollanen ihana tytsy. Jeejee ihan mahtavaa, olin jo ehtiny masentua ajatuksesta yksinäisestä kesästä. Lopulta kaikki meniki paremmin kuin hyvin!
Ja hei, mun pää lyö ihan tyhjää kuten näistä viimepostauksista varmasti huomaa. Oisko teillä jotain postausidiksiä tai toiveita?
.
-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti