7/03/2014

Saisinks mä jos mä haluaisin?

Untitled 2

Mulla on ihan kamala sisustus/muuttokuume! Oon totaalisen kyllästyny tähän opiskelijakämppään ja muovilattiaan. Oi, nään päiväunia valkoisista puulattioista, ikkunalaudoista ja valoisasta keittiöstä. Ikkunasta vois myös olla kiva näkymä kauniille sisäpihalle tai kadulle, ei mielellään tälläiseen betonihelvettiin. Oon toki ihan tyytyväinen että asun hyvien yhteyksien päässä keskustasta suht isossa kämpässä ihan parhaan kämppiksen kanssa, mutta saahan sitä aina unelmoida?
Sisustuksessa oon hurahtanu täysin kaikkeen karvaiseen (?). Karvatyynyt ja lampaantaljat saa mun sydämen sulamaan kesällälkin...  Myös mun rakkaus erilaisia sisustusvaloja kohtaan on säilynyt entisellään. Toivoisin isoa ikkunaa, jonka voisi koristella tunnelmallisilla valoilla. Voi että, musta tuntuu taas että haluaisin kaiken heti nyt...
.

2 kommenttia: