9/09/2014

aina ei onnistu

IMG_9216
IMG_9208

Viimeiset 24 tuntia on ollut hyviä.  Tää päivä on taas osoittanut, että kaikki on hyvin.
Tänään koin tosin muutamia epätoivon hetkiä Italian tunnilla. Mulla on todettu lukihäiriö ja eniten se näkyy juurikin vieraiden kielten opiskelusta. Sanat kun ei tahdo millään jäädä päähän kieliopista puhumattakaan. Tänään tajusin taas kuinka paljon lukihäiriö todella vaikuttaa mun oppimiseen. Aloitin Italian lukemisen noin viikko sitten ja nyt jo huomaan miten jään muusta ryhmästä jälkeen. Kyllähän ne sanat ja lausahdukset jää pikkuhiljaa päähän, mutta se vie multa paljon enemmän aikaa kuin muilta. Ryhmäläisiltä saan usein huvittuneita katseita kun en saa yksinkertaisiakaan juttuja sanottua. Ei hitto miten ärsyttävää. En mä voi sille mitään ja ihan totta, kyllä mä yritän.  Tänään oli itseasiassa ensimmäinen kerta kun mun lukihäiriö jollain tavalla häiritsi ja hävetti mua, siksi tämä pieni valittaminen. Kyllä mä aion silti tota italian sönköttämistä jatkaa. Ciao !
-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti