9/02/2014

pieni teehetki

IMG_9226
IMG_9230
Mun syksy on lähtenyt ihan mahtavasti käyntiin. Oon ihan oikeesti jaksanut nousta aamulla luennolle ja yrittänyt syödä terveellisemmin. Oon vaihtanut Netflix -sarjat kirjoihin ja muistanut miten kivaa lukeminen on.  Kirjoittaminenkin luonnistuu paljon helpommin lukemisen jälkeen.
Pidän itseäni kovan luokan piilonörttinä. Star Warsit on katottu niin moneen kertaan läpi, että varmaan osaan ne ulkoa. Mun nörtteilyssä on kuitenkin ollut kaamea aukko: en ole lukenut Taru Sormusten Herrasta -kirjoja. Häpeällistä. Keväällä lupasin itselleni, että luen Taru Sormusten Herrasta trilogian kesän aikana. Hupsis. Elokuu koitti ja kirja kökötti edelleen hyllyssä (tai oikeastaan kirjakasassa, hylly on vielä hommaamatta).  Ei hitsi mikä luuseri. Päätin antaa itselleni vähän anteeksi ja lainasin pikkuveljeltä Hobitin. Ja sain luettua sen. Hyvä minä! Seuraavaksi väliin jotain kevyempää ja sitten hyökkään Sormusten Herran kimppuun.
Ei mulla muuta, kivaa syksyn alkua kaikille !
-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti