10/03/2014

but the sun is blue

IMG_1641

Yhtenä aamuna heräsin katsomaan luontodokumentteja. Luontodokumentit on parhautta. Tulee mieleen lapsuuden lauantai-illat ja Avara luonto. Merijaksot oli aina mun lemppareita ja onhan ne vieläkin. Oon vahnvasti sitä mieltä, että ei ole olemassa mitään valaita siistimpää. Mun suurin unelma on päästä uimaan niiden kanssa (kyllä, realistista).  Ennen sen toteutumista tyydyn katsomaan luontodokkareita.

Mulla on tiedossa ihanan rauhallinen viikonloppu; glögikauden avajaiset, kirppistelyä, leffoja, äidin synttäreiden viettämistä ja rauhaa. Tää viikko on ollut jotenkin kummallinen ja tällänen rauhallisuus tekee varmasti hyvää.  Heh, mun vegaanielämä alkoi muutama päivä sitten ja tää on kyllä hankalampaa kuin olin kuvitellut. Soijajogurtti on pahaa. Nyt mun pitää kuitenkin palata ton paksun tenttikirjan ääreen, hyvää viikonloppua kaikille!
-

4 kommenttia:

  1. täälläkin yks, joka tykkää sikana luontodokkareista!! t. kaikki planeettamme maa -jaksot katsottu netflixistä :-D oon vaan sen verran herkkä, että meinaa aina itku päästä, kun joku eläin jää toisen syötäväks ! :'< :-D

    VastaaPoista
  2. voi ihanaa ! Heh juu mäkin oon kahlannut ne läpi, samoin kuin kaikki muutkin dokkarit :D (black fish ehdoton lemppari)

    VastaaPoista
  3. Onpas jotenkin tosi sympaattinen blogi sulla! Antaa toivoa ja uskoa, että on mahdollista viettää rentouttavia aamuja ja hetkiä hektisen elämän keskellä... :) Tsemppiä veganismiin, itsellä homma alkaa luistaa jo todella kivasti! (;

    jos on kiinnostusta, niin kurkkaa mun blogiin (: http://kompurointiaeriparisukissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Kiitos Riina(: oon vähän sitä mieltä että pitää jostain puristaa aikaa rauhalliselle aamulle/illalle.

    Ehhheh nyt on pakko myöntää... Vegaanius ei kestänyt kauaa. Hävettää. Oli vaan liikaa kissan ristiäisiä yms juhlia ja kakkuja :D

    VastaaPoista