11/09/2014

She's takin' control

IMG_0109 kopio
IMG_0122 kopio
 1. Iso kiitos edellisen postauksen musavinkeistä, musakriisi helpotti ainakin vähäsen!

2. Ostin eilen Zarasta uuden kaulahuivin ja taisin ehkä ihan pikkusen rakastua siihen. Pienenä miinuksena kuitenkin tajusin, ettei mulla ole siihen sopivaa takkia.. Mitäs nyt, uusi takki?

3. Musajuttuihin palatekseni, mä oon taas koukuttanut itseni tollaseen boostibiisiin. Nyt biisinä toimii Rev Theoryn Hell Yeah. En todellakaan löydä mitään järkevää selitystä kyseiselle biisikoukutukselle. Lisäksi oon viime päivinä löytänyt itseni fiilistelemästä Dropkick Murphy'sia ja Mötley Crüeta pitkästä aikaa. Ehkä mä oon palaamassa ajassa taaksepäin yläasteelle?

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Rakastuin tän blogin vaaleaan värimaailmaan :-)

    http://miukunen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. voi kiitos ihana (:

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi sulla!! Pakko jäädä seurailemaan :)

    http://www.miakoski.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. voi kiitoksia ja tervetuloa (: !

    VastaaPoista