12/11/2014

Because I'm happy

IMG_0198 kopio

Kyllä, join aamulla smoothien. Erityisen mielenkiintoinen kuvasaldo viimepäiviltä.

Pidän itseäni todella visuaalisena ihmisenä; rakastan kaikkea kaunista ja mua häiritsee jos asiat ei sovi yhteen. Mulle on aina tärkeää että asiat näyttää hyvältä. Usein täällä bloginkin puolellakin nähdään räpsyjä siisteistä aamuhetkistä, vaikka todellisuudessa ympärillä vallitsisi sekasorto. Tai siis hallittu kaaos.

Mulla on käynyt hyvä tuuri ja oon aina saanut asua kauniissa kodissa. Kodissa, jossa on puulattiat, kauniita tauluja ja harmoninen tunnelma. Syksyiltaisin meillä on poltettu kynttilöitä ja joka joulu äiti on koristellut talon uusia sohvatyynyjä ja kylpyhuoneen punaista saippuaa myöten. Ymmärrätte siis varmaan, että tää opiskelija-asunto ei ehkä ole se mun unelma. Okei, ei varmaan kenenkään muunkaan. On muovilattiaa, harmaita kaappeja ja meluavia naapureita.  Kämppiksen kanssa  ollaan onneksi saatu laitettua tää kämppä kyllä yllättävän kotoisaksi, ja onhan tää ollut se ihan eka oma koti.

Tänään sain sähköpostiini kuitenkin ilouutisen: saatiin yhteinen kämppä kavereiden kanssa ihan keskustasta! Alle kuukauden päästä on sitten parkettia ja ikkunalautoja. Ja tyytyväinen Jenni.  Ehkä keväällä täälläkin tullaan näkemään vähän enemmän kuvatuksia mun kodista..

Hyvää loppuviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti